Szanowni Państwo!
Z przyczyn niezależnych od Zamawiającego (awaria serwerów strony internetowej oraz poczty elektronicznej), od godzin południowych dnia 02.07.2014 do dnia dzisiejszego nie było możliwości pobrania SIWZ z strony internetowej oraz kontaktu z Zamawiającym drogą elektroniczną.
W związku z powyższym Zamawiający podjął starania przeniesienia dokumentacji na inny serwer oraz zmienił adres poczty elektronicznej. Jednocześnie aby umożliwić potencjalnym Wykonawcom zapoznanie się z warunkami przetargu Zamawiający podjął decyzję o przesunięciu terminu składania ofert do dnia 09.07.2014 godz.12.00.
Aktualne adresy:
http://tworog.pl/informacje/ogloszenia
email: osptworog@interia.pl
W zaistniałej sytuacji Zamawiający zamieścił w BZP ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nr 223864 – 2014.
Pozostałe zapisy SIWZ pozostają bez zmian.
Zatwierdził kierownik Zamawiającego
Prezes Henryk Dramski