W dniu 22.08.2011 r. o godzinie 13.00 w Sali Posiedzeń Urzędu Gminy, odbędzie się XII Sesja Rady Gminy.
Proponowany porządek obrad:
1. Otwarcie obrad i stwierdzenie prawomocności do podejmowania uchwał.
2. Przyjęcie porządku obrad.
3. Przyjęcie protokołu z XI sesji z 10 czerwca 2011r.
4. Podjęcie uchwały w sprawie warunków funkcjonowania oraz trybu i sposobu powoływania i odwoływania członków Gminnego Zespołu Interdyscyplinarnego w Tworogu.
5. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości opłat za wpis do rejestru żłobków i klubów dziecięcych.
6. Podjęcie uchwały w sprawie zbycia nieruchomości gminnej zabudowanej, położonej w Świniowicach przy ulicy Wiejskiej 84.
7. Podjęcie uchwały w sprawie zbycia nieruchomości gminnej zabudowanej, położonej w Tworogu przy ulicy Zamkowej 20.
8. Podjęcie uchwały w sprawie przekazania budynku II oddziału przedszkolnego w Połomii przy ul. Bytomaskiej 42 do Gminnego Ośrodka Kultury w Tworogu.
9. Podjęcie uchwały w sprawie przeznaczenia nieruchomości do sprzedaży położonych w Nowej Wsi Tworoskiej przy ul. Borówkowej.
10. Podjęcie uchwały w sprawie przeznaczenia nieruchomości do sprzedaży położonej w Tworogu przy ul. Świniowickiej.
11. Podjęcie uchwały w sprawie przeznaczenia nieruchomości do sprzedaży położonej w Tworogu przy ul. Składowej.
12. Podjęcie uchwały w sprawie przeznaczenia nieruchomości do sprzedaży położonych w Świniowicach przy ul. Wiejskiej i ul. Młyńskiej.
13. Podjęcie uchwały w sprawie przeznaczenia nieruchomości do sprzedaży położonej w Hanusku przy ul. Strzeleckiej
14. Podjęcie uchwały w sprawie przeznaczenia nieruchomości do sprzedaży położonej w Boruszowicach przy ul. ks.S.Łysika.
15. Podjęcie uchwały w sprawie zamiany nieruchomości tj. działek stanowiących własność Gminy Tworóg, położonych w tworogu na działkę położoną w Boruszowicach.
16. Podjęcie uchwały w sprawie powołania zespołu do oceny kandydatów na ławników.
17. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej.
18. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie gminy na rok 2011.
19. Sprawozdanie z działalności Zarządu Zakładu Usług Komunalnych Tworóg Sp. z o.o. za 2010 rok.
20. Informacje Komisji stałych z działalności międzysesyjnej.
21. Informacje Przewodniczącej Rady Gminy.
22. Sprawozdanie Wójta z działalności międzysesyjnej.
23. Informacja Wójta z realizacji interpelacji i wolnych wniosków.
24. Wnioski i zapytania.
25. Zamknięcie XII sesji Rady Gminy Tworóg.
Uwaga:
– materiały do pkt. 19 do wglądu
w Biurze Rady.