W dniu 03 grudnia 2012 roku o godzinie 9.00 w Sali Posiedzeń Urzędu Gminy odbędzie się XXV sesja Rady Gminy Tworóg.
Proponowany porządek
obrad:
1.
Otwarcie
obrad.
2.
Przyjęcie
porządku obrad.
3.
Przyjęcie
protokołu z 24 sesji z 5.11.2012r.
4.
Prezentacja
wyników nauczania w Gimnazjum w Brynku.
5.
Podjęcie
uchwały w sprawie w sprawie przyjęcia Programu Walki z Alkoholizmem i Rozwiązywania
Problemów Alkoholowych i Przeciwdziałaniu Narkomanii w roku 2013 w Gminie Tworóg.
6.
Podjęcie
uchwały w sprawie skargi na przewlekłe postępowanie Wójta Gminy Tworóg.
7.
Podjęcie
uchwały w sprawie przyjęcia statutu Gminnego Ośrodka Kultury w Tworogu.
8.
Podjęcie
uchwały w sprawie wpisu do Gminnej Księgi Zasług.
9.
Podjęcie
uchwały w sprawie wpisu do Gminnej Księgi Zasług.
10. Podjęcie uchwały w
sprawie wpisu do Gminnej Księgi Zasług.
11. Podjęcie uchwały w
sprawie zatwierdzenia statutu Sołectwa Tworóg.
12. Podjęcie uchwały w
sprawie zatwierdzenia statutu Sołectwa Koty.
13. Podjęcie uchwały w
sprawie zatwierdzenia statutu Sołectwa Świniowice.
14. Podjęcie uchwały w
sprawie zatwierdzenia statutu Sołectwa Wojska.
15. Podjęcie uchwały w
sprawie zatwierdzenia statutu Sołectwa Połomia.
16. Podjęcie uchwały w
sprawie zatwierdzenia statutu Sołectwa Brynek.
17. Podjęcie uchwały w
sprawie zatwierdzenia statutu Sołectwa Nowa Wieś Tworoska.
18. Podjęcie uchwały w
sprawie zatwierdzenia statutu Sołectw Boruszowice i Hanusek.
19. Podjęcie uchwały w
sprawie zatwierdzenia statutu Sołectwa Mikołeska.
20. Podjęcie uchwały w
sprawie przyjęcia Lokalnego Programu Wyrównywania Szans Edukacyjnych dzieci i
młodzieży zdolnej z terenu Gminy Tworóg.
21. Podjęcie uchwały w
sprawie zasad udzielania stypendiów dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjum
dla których organem prowadzącym jest Gmina Tworóg.
22. Podjęcie uchwały w sprawie dopłaty do taryfy ZUK
Tworóg w zakresie zbiorowego
odprowadzania ścieków.
23. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia taryf za
zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzenie ścieków.
24. Podjęcie uchwały w
sprawie wyboru metody ustalania opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
25. Podjęcie uchwały w
sprawie określenia rodzaju dodatkowych usług w zakresie odbierania odpadów
komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów.
26. Podjęcie uchwały w
sprawie wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami
komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują
mieszkańcy.
27. Podjęcie uchwały w
sprawie sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów
komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów.
28. Podjęcie uchwały w
sprawie zmian w WPF na lata 2012-2020.
29. Podjęcie uchwały w
sprawie zmian budżetu gminy na rok 2012.
30. Przedstawienie założeń
do projektu WPF na lata 2013 – 2020 oraz projektu budżetu na rok 2013.
31. Informacje z prac
Komisji w okresie międzysesyjnym składana przez przewodniczącego komisji lub
jej członka.
32. Informacje
Przewodniczącej Rady Gminy.
33. Sprawozdanie Wójta z
działalności pomiędzy sesjami Rady.
34. Odpowiedż na zapytania i
wnioski radnych oraz sołtysów, złożone na poprzedniej sesji.
35. Wnioski i zapytania.
Zamknięcie 25 sesji Rady Gminy Tworóg.